Saturday, December 12, 2009 Posted by auni aizamieya  

memandangkan hanya kami berdua anak perempuan dalam keluarga so ble di katakan agak rapat sumer citer kalo ble nk kongsi tp ader sesuatu yang pernah aku sembunyikan dari dier...aku ne nk kater penyayang sgt x jgk... tp kalo melibatkan ati ne aku lemah ckit.. aku syg adik aku ne tahap dewa so kalo dier appy aku pon rase appy jgk so kalo sedih aku pon rase kena hempap jgk!!!
bulan ne kputusan utk temuduga yg pernah dier ikut bln lps...kalo mengikut surat temuduga 2 kptsn ble dpt/check kt internet 14hb tp aku dedgr sblm 14hb 2 kptsn da kuar so aku yg da sedia tau ic no dier trus g check n mmg betoi ader!!! tp kptsnnyer dukacita...aku x tau nk ckp aper ngan dier ... aku tau dier mesti kecewa sgt sbb aku tau dier mmg nk sgt keja 2... smpi aku pakat ngan family sumer smpi tarikh nnti bior dier sdri yang g check...x smpi ati sgguh nk gtau dier...

buat adik trsayang...
nani.. insyaallah rezeki kt bumi tuhan ne banyak... luas lg kiter nak cari...yang penting usaha...
sabor bnyk2... k

1 comment

Pemuda Berjubah Putih said...

betul tu...pesan kat nani...jangan putus asa..usaha lg...ajal, rezeki dan jodoh setiap anak cucu Adam telah tertulis d Lauhulmahfuz.Ingatlah...Rezeki setiap anak cucu Adam itu telah turun ke bumi 40tahun sebelum kelahiran mereka ke bumi Allah yg bertuah ini...so..cari la rezeki yang telah turun 40 tahun lebih awal dari kita itu diatas muka bumi Allah ini..InsyaAllah, pasti akan dapat..itu janji-Nya...wallahualam

 
Blogger Template By Lawnydesignz