Tuesday, November 24, 2009 Posted by auni aizamieya  

Seingt aku last skali aku g fun fair masa tu aku masih belajor dlm darjah 4. Da lama sgt da 2 kalo nk ikut tetiba baru2 ne aku datang g Kota Marudu sepupu aku ajak g fun fair yang kebetulan di adakan ketika pesta jagung. Punyer ar sakan aku nak naik...1st mmg ar aku x nk tapi makcik aku beriye2 nak aku temankan sepupu naik benda alah yang dok terputar2 tu... punyer ar kelakor. Nak naik pon segan sbnrnyer . tapi biler da naik aku dok perhati ramai pulak ar org2 yang da terlebih umo naik benda alah 2. So aku pakai redah aje naik buat muka tak bersalah.


Naik je tgk muka sepupu yang happy 2 berbaloi jgk aku naik benda alah 2. Walaupon pada mulanya aku beriye menolak x nk naik. Bak kater CELCOM BERBALOI2

0 comments

 
Blogger Template By Lawnydesignz