Saturday, November 21, 2009 Posted by auni aizamieya  

Memandangkan ekonomi kami yang makin gawat ne kan so tetiba terkeluar idea2 bernas...kami nk buat pakej memancing ikan ke laut dalam, tapi buat sementara waktu ne kami buat pakej memancing biasa je, memancing kepulau-pulau kecil.

Sebelum ne ader jugak ar idea untuk buat homestay tetapi fikir punyer fikir, tolak tambah sumer dapatlah jawapan dier... nak suro org stay kat home sape? Iyer ark at umah kami masing2 da full book ader pon xder ar selesa sangat terutamanya umah aku ... bilik air kurang sempurna, kalo diorg nk ddk jgk alang2 bagi free...hehehe...

Berbalik pada citer pasal pakej memancing kami ne...buat masa ne aku da start promote kt cikgu2 kat sekolah tpt aku keja ne... so buat masa ne sblom nak tunggu cuti sekolah aku dapatt 3 org yang berminat utk mengikuti pakej kami ne...tak tau diorg serius ker tak kan...

Kat sini aku nak lampirkan pasal pakej memancing kami ne...

Harga:- Rm30 utk seorg

Umpan disediakan tp kt cne kelemahannya adalah kami xde sediakan jaket keselamatan lg.. still bru g kn so kami ingat pelampung 2 ader ar...

K ar sy tggu sape2 yg bertuah jd pelanggan pertama kami...

Tunggu....................

Utk keterangan lanjut sila hubungi EN laiman di no tel:-0196807992

0 comments

 
Blogger Template By Lawnydesignz