Tuesday, November 24, 2009 Posted by auni aizamieya  

Kalo org tny aku, siapa yang paling aku saying aku akan jawab

1)Allah S.W.T

2)mak ayah n family aku

3) mak cik merangkap mmber baik n kkak susuan ku..(Nur iman)

Pelik kan naper aku letak Nur iman sbgi org yg begitu dekat dengan hati aku...kalo sesetengah org berkata tokoh2 besar itu idola mereka ttpi bagi aku Nur iman itulah yang menjadi idolaku...

Kenapa? Aku pon x tau nk cakap aper.. dia bukan lah org sesempurna siti khatijah, secantik zulaikha sekuat mariam tp dia sesempurna dirinya.. cantik seadanya dan sekuat jiwa kecilnya...

Kalo org yg x kenal dier mmg pendiam...tp dalam diam dier kelakor jgk... dier sesempurna dirinya..seadanya dirinya ...

Aku ingin sekali sekuat dia, setabah jiwa dan seikhlas hatinya..

Kalo dier bertemu jodoh biarlah dia dpt org yang tepat(sesuai) dgn dier... sy selalu mendoakan yang terbaik utk dier.. sy begitu rapat dgn dier..saya sanggup lakukan apa saja demi dia itu yang saya tahu..

Dier ar sahabat dunia dan akhirat sy...amin

0 comments

 
Blogger Template By Lawnydesignz